تعیین محدوده عملکردی در پلن فروش سازمانی
نوشته شده توسط : احسان پیروز

در گام دوم برای تهیه پلن فروش، پس از اینکه اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را مشخص کردید، زمان آن رسیده است که محدوده عملکرد خود را نیز تعیین کنید. مشخص کنید که محصولات و خدمات شما در چه حوزه‌ ای است و در چه مناطقی انجام می گیرد. اگر می خواهید به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنید باید این حوزه را توسعه دهید.

نکته ‌ای که در این قسمت برای نوشتن پلن فروش نیاز است اینکه تحقیقات خود را از بازار باید کامل کنید. به طور مثال برای یک خدمت یا محصول خاص شما، چقدر تقاضا در بازار وجود دارد و گزینه های رقابتی شما چه چیزهایی هستند. حتی می‌توانید مشاغل مشابه با فعالیت خود را پیدا کنید و نحوه عملکرد آن‌ ها را بررسی نمایید. زمانی که با تیم کاری خود در این باره گفتگو می کنید، فرصت کافی برای ایده های جدید خواهید داشت و پلن فروش شما به یک پلن حرفه ای و پیشرفته تبدیل می شود.





:: برچسب‌ها: طراحی پلن فروش , اجرای پلن فروش , بهترین پلن فروش , پلن فروش صنعتی , پلن فروش b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: